ROAD TRIP to NORWAY “Výlet do Nórska” part#4

road trip to norway

Road Trip to NORWAY – Dánsko

Øresundsbroen “Öresundský most”, mestečko Skagen a jeho dunové pláže

22.8.2016 ….pomaly ale isto sa náš Road Trip to Norway blíži ku koncu. Posledné nákupy na cestu, rozlúčka s Matúšom a poobede vyrážame na cestu k posledným miestam, ktoré sme chceli navštíviť Øresundsbroen “Öresundský most”, mestečko Skagen a jeho dunové pláže v Dánsku.

Cesta bola opäť zaujímavá, miestami prehánky, miestami slnko a kde tu vidíme par kilometrov za Oslom zábavný park, škoda, že bol v ten deň zavretý. Túžim sa zviesť na takých húsenkových dráhach.
Okolo 23hod. rozkladáme stan a hodinku nato začína pršať ako z krhle až do rána bieleho. Mal som malé obavy čo na to náš stan, ale vydržal to 🙂

Øresundsbroen “Öresundský most”

23.8.2016 ….ranné fotenie pri Öresundskom moste, ktorý je známi tým, že spája Švédske mesto Malmö s Dánskym hlavným mestom Kodaň ponad Sundským prielivom. Patrí medzi najdlhšie mosty na svete a je zaujímaví aj tým, že časť cesty ponad prieliv prejdete po moste a druhú časť cesty vchádzate do tunela, ktorý vedie pod morom a vychádza až Kodani. Jedna cesta cca 16km stoji 54€ čo z neho robí asi jeden z najdrahších úsekov diaľnice v Európe.

Dánske mestečko Skagen a jeho priľahlé pláže

23.8.2016 ….okolo druhej hodine poobede prichádzame na najsevernejšie miesto Dánska – Grenen nachádzajúceho sa neďaleko mestečka Skagen. Grenen patrí medzi najobľúbenejšiu destináciu turistov, kde je možné pozorovať prírodný úkaz ako sa spájajú  Severné a Baltské more. Úžasné miesto krásnych scenérií.
Dunové pláže tiahnuce sa pozdĺž celého pobrežia nám natoľko ulahodili, že sme náš odchod domov odložili až na večernú hodinu čím sme záver nášho Road Tripu to Norway o niečo predĺžili. Spravili sme si malý piknik a vychutnávali nádherné chvíle.

Cesta domov bola ešte dlhá no zážitky za posledné dni to krásne kompenzovali. Už teraz sa teším na ďalší uletený trip.

Nenechaj si ujsť celý Road Trip to Norway
part.1) GERMANY, Berlín – Tropical Island “aguapark” a dunové pláže pri Rostocku
part.2) NORWAY, Tyssedal – Trolltunga “skalný zraz – túra”
part.3) NORWAY, GeirangerFjord – “jedna z vetiev veľkého Storfjordu”
part.4) DENMARK, Malmo/Kodaň – Øresundsbroen “Öresundský most”, mestečko Skagen a jeho pláže

Môže sa Vám ešte páčiť...